Mer personligt - En lista

Dag 01 - En nytagen bild på mig och 10 punkter fakta om mig själv
Dag 02 - Tre favorit program på tv
Dag 03 - Mitt favoritplagg
Dag 04 - En nytagen bild
Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 06 - Min favorit plats
Dag 07 - En person som betyder mycket för mig.
Dag 08 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 09 - En vana som jag önskar att jag inte hade
Dag 10 - Någon jag saknar
Dag 11 - Två saker jag längtar efter
Dag 12 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 13 - Tre saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 14 - En bild som är från när jag var liten
Dag 15 - Min favorit mat
Dag 16 - Fem saker jag gillar att göra
Dag 17 - Mina favorit dagar på året
Dag 18 - Min favorit låt
Dag 19 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 20 - Min förebild/idol
Dag 21 - Mitt bästa skämt
Dag 22 - Vad jag avskyr mest
Dag 23 - Min dag
Dag 24 - Mina syskon
Dag 25 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Tänkte göra en sånhär lista! Så att ni får lite mer personliga inlägg från min sida.
Kommer lägga upp en punkt varje dag.. hoppas ni kommer gilla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0