Dag 01 - En nytagen bild på mig och 10 punkter fakta om mig själv

                        

  • Är 15 år, fyller snart 16 år
  • Heter Ellen i mellannamn, men eftersom jag heter "Ellen Felicia.." så tror vissa att jag heter Ellen, haha.
  • Är 163,5 cm lång (dendär halva centimetern är viktig, haha!)
  • Börjar gymnasiet till hösten, funderar på att gå media.
  • Älskar musik, utan musik skulle allt vara så dött.
  • Hatar spindlar och grodor.. usch, får rysningar bara jag tänker på dom!
  • Har varit ett väldigt fan av E.M.D. Har väl sett dom ca. 35 ggr, haha.
  • Håller just nu inte på med någon sport, men har hållt på med ridning och friidrott.
  • Älskar att vara med vänner, fota och att shoppa.
  • Sist men inte minst ska jag berätta att... äsch, nu kommer jag inte på något mer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0