Yesterday and today

Hej på er!
Blev ingen bloggning igår för jag glömde helt enkelt bort det. Men igår var iallafall i skolan, slutade vid halv 3 och drog ner på stan med Julia, Elin, Fady och hans vän. Vi gick runt en stund och åt sedan på nancys, godaste! Gick även på röda matten en snabbis och skålade, haha...
Och idag har det också varit skola, jag och Julia slutade vid halv 2 ungefär och gick sedan och köpte en massa godis, haha feta!! Sen tog vi pendeln till ö-tälje, jaaaa.. det var väl ungefär det! Fredag imorgon, känns riktigt skönt. Veckan har ändå gått fort så det är nice.
Nu ska jag göra 2 små läxor jag fick i skolan idag som är tills imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0