Yoyoyo

Godmorgon!
Vilket underbart väder det är ute, jag älskar dethär! VÅR
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag gjorde helt enkelt annat! Var i skolan som vanligt, rätt chill dag. Fick reda på mitt klimatprov i SO.. and guess what? MVG! wiiiiie, trodde jag verkligen inte! Men iallafall, fick sluta vid halv 2 och jag drog då hem. Var egentligen meningen att jag skulle ner på stan och köpa ett par springskor men jag har sånt skoskav så det funkar inte att prova skor liksom, haha.
Igår var det ju även våffeldagen så då hade jag ju tänkt att jag skulle fixa våfflor till familjen men det slutade med att våffelsmeten blev en enda stor slemklump, fattar inte hur jag lyckades. Så jag slängde skiten och deppade ihop, haha! På kvällen åkte jag iallafall hem till Sebbe. Vi snackade en massa och kikade på film, supertrevligt! Ett bra slut på kvällen! :)

Nu ska jag iallafall fixa mig och sen ska jag ner på stan och möta upp lite tjejer, D kommer nämnligen till stan och sjunger så vi ska kika lite! Sen ska jag troligtvis träffa Beckis! Hoppas ni får en super dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0