Underbart

Tjaaa!
Kom hem för en halvtimma sedan, kom till skolan vid 9 och fick reda på att vi bara behövde ha en lektion idag. (Vi håller på med ett projekt i skolan, därför får vi välja om vi vill åka hem och plugga, åka till bibblan eller stanna kvar i skola och plugga) Men jag och Issa bestämde oss för att stanna en liten stund i skolan efter idrotten och fortsätta med vårat projekt som ska vara klart nästa vecka.
Fick även reda på mitt nationella prov i NO-fysik.. VG, yeyyyyy! Åh, nöjd är jag! Eftersom det var det svåraste ämnet i NO enligt mig som jag hade kunnat få. Så det känns jättebra!

Nu ska jag iallafall sätta mig lite och fortsätta plugga på vårat projekt, det behövs. Hörs senare sötisar!

                    
                                                               GLAD FIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0