Underbar människa

I lördags var ju jag och Fanny i sthlm. Hade fått reda på att Danny skulle uppträda en snabbis på hötorget så då åkte vi dit. Var ju ändå ett år sedan jag träffade D sist, så tyckte det kunde vara lite mysigt. Han sjöng iallafall In the club och sen var det en lite signering.
"Nämen, har du fått tandställning? :D" "Nu får du hjälpa mig med ditt namn igen..." "Felicia" "Juste!!" "Haha svårt att komma ihåg mitt namn eller? ;)" "Hehe ja!"
Önskade iallafall honom lycka till i mello och sen blev det lite annat snack. Underbar kille detdära!
Sedan gick jag & Fanny och köpte mjukglass och satte oss ute i solen. Det var helt underbart!
åh, verkligen vår feelings!

                   

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0