Torsdag

Hej!
Kom hem från skolan för en stund sen, mamma var gullig och hade gjort semlor så en sån smaskade jag i mig. Var iallafall riktigt chill idag i skolan, började med att vi hade idrott och där fick vi i princip göra vad vi ville. Men vi var duktiga och kämpade på hela lektionen med olika övningar. Efter idrotten drog jag och Issa ner på stan och gick till bibblan och pluggade istället för i skolan. Sen åkte vi tillbaks till lunch och sen hade vi bara ett soprov. Ingen aning om hur det gick så det återstår att se! :)
Nu ska jag plugga lite och spela lite gitarrrrrr, puss!

                                  
                                                  Jag och Issa för typ 1½ år sen! haha

Kommentarer
Postat av: konrad

du är sämst på att ta kort

2011-03-11 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0