Fina människor!

Hej på er!
Tänkte berätta lite om min dag bara. Tog iallafall bussen ner till stan vid halv 1, Fanny hoppade på bussen och sedan mötte vi upp Sandra på stan. Danny skulle sjunga vid 1 så vi hann väl vara där 10min innan han kom. Han sjöng 2 låtar och sen var det signering inomhus??? Det var ju asfint väder ute.. och då ska man stå och trängas inne i kringlan? Fattar inte riktigt haha. Träffade iallafall Danny efter lite om och men (vakterna kan helt borta alltså... suck) och han var gullig som vanligt! Snackade litegranna och sen gick vi vidare till maren. Satte oss på bryggan och bara chillade, kallt var det men ändå lite mysigt! Sen gick vi och kollade när bussarna gick och såg att dom inte gick förens om en timma så då bestämde vi oss för att gå in vid folktandvården för att värma oss. Så där inne satt vi tills vi åkte hem. Mysig dag!
Nu bjussar jag på lite bilder, enjoy!



               




Kommentarer
Postat av: fanny

oj jävlar, vad hände med mitt hår där?:O haha ;)

2011-03-26 @ 23:28:19
URL: http://ffannya.blogg.se/
Postat av: Lovisa

naw va söta, du&dboy :) hih

2011-04-03 @ 16:56:07
URL: http://lovisatingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0