Skolavslutningen

Godmorgon!
Igår var det ju somsagt skolavslutning för min del. Började med att jag åkte hem till Emelie på morgonen, visste att jag skulle behöva vattenfast mascara, haha så lånade det utav henne!
Sen gick vi till skolan, var först uppe i klassrummet en liten stund, gick sedan ner till idrottshallen där det var lite uppträdanden osv och sedan gick vi till matsalen för att få våra betyg. Är jättenöjd med mina, stolt över mig själv att jag orkade hålla i dom sista terminen och faktiskt höja mig i nästan alla ämnen. Så det känns skitbra! :) Efter betygsutdelningen så var det dax att säga hejdå.. det var riktigt jobbigt. Men jag vet att jag kommer träffa på dom flesta igen! Men vill ändå säga tack för dessa 3 åren på ronnaskolan, ni är helt underbara mina vänner! ♥

        Här kommer iallafall några bilder från igår, blev inga bilder från själva avslutningen men efteråt!

               
                      

                        
                       
                                             WOHO, JAG HAR SLUTAT GRUNDSKOLAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0