Min händelserika torsdag

Tjena!
Vaknade för en stund sen och ska snart ut och lägga mig i solen, helt underbart väder ute och det måste man ta vara på.
Men innan det tänkte jag berätta om min dag igår. Åkte ju somsagt till Sthlm med Emelie. Va väl där strax innan 11, letade som galningar efter balskor till mig men lyckades inte hitta några. Hittade därimot kläder och annat istället, haha. Men sen när jag gick in i den sista skoaffären för dagen så hittade jag faktiskt ett par balskor, SKÖNT! Så vi drog hem och satte oss vid maren på bryggen eftersom att bussen inte gick förens om ett tag. Och rätt som det är så ligger mina balskor i vattnet?!?!? paniiiiiik, hahaha.. skrek efter hjälp och som tur var kunde en kille få upp dom innan dom hunnit att sjunka. Hur sjukt är inte det? Aja, nu i efterhand kan man verkligen skratta åt det. För det måste sett så fult ut och riktigt pinsamt var det också! But, that's me...
Resten av kvällen hängde jag hemma hos Emelie, drog hem vid 11.

                       
                                                     Bjuder på en bild från igår, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0