Dumma internet!

Hej sötnosar! Vårat internet är fortfarande paj så därför jag inte kunnat uppdatera. Men jag hoppas att det blir fixat tills på måndag iallafall. Åkte till skolan vid 9 idag och åkte därifrån 45 min senare. Nice skoldag va? haha, nejmen vi gör ju inget i skolan n för tiden. Betygen är satta och man har knappt några lektioner alls. Så man kan väl nästan säga att vi har sommarlov nu? Fast nja, för vänta tills på torsdag. Det känns iallafall helt underbart när man börjar rensa ur skåpen osv, för då får man verkligen känslan om att det inte är långt kvar nu. Ska bli tråkigt men samtidigt så otroligt skönt! Wihooooo! Har även en massa annat att berätta men det tar jag när internetet funkar igen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0