Började dagen med tårta!

Hej på er!
Imorse vaknade jag av att mobilen ringde.. det var min brorsa som ringde för att berätta att han tagit körkort! GRATTIS!!! Så när mamma och Victor kom hem en timma senare så hade dom med sig tårta som vi sedan fikade. Senare skjutsade Victor ner mig på stan där jag träffade Beckis. Vi gick och kikade i affärer några timmar och nu sitter jag här. Det började SPÖREGNA när jag gick av bussen, så bara från bussen och hem (ca 3 min) så var jag som en blöt hund... kul!
Hittade iallafall en söt tröja/topp, hårspray och en ögonbrynspenna! Alltid något ;)
Nu ska jag fixa till mig lite igen och senare ikväll åker jag nog tillbaka till stan igen för att träffa Fanny! Ska bli nice, får se vad vi hittar på! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0