11 juni 2011

Helluuu! Vårat internet är fortfarande trasigt så sitter just nu inne på mobilen. Jag försöker iallafall hålla bloggen vid liv, aven om det inte är superlätt just nu... ni ska bara veta hur störande det är när internetet inte fungerar, man inser verkligen hur beroende man faktiskt är nu. Menmen, annars då... det har hänt en del roliga saker det senaste men det berättar jag en annan gång då jag kan lägga in bilder också. Mycket roligare då :) Idag har jag bara varit hemma, hade lite planer inför dagen men det blev inte så. Men det har varit skönt ändå, hat legat i solen och bara chillat liksooom. Nämen vi hörs förhoppningsvis snart igen, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0