yo yo

Ups.. dålig jag är på att blogga känner jag.. aja, nu ska jag berätta vad som hänt det senaste. I tisdags träffade jag Jimmy på kvällen. Vi var hemma hos honom och snackade en massa, chillade och hade det trevlans! Mycket roligt :)
Igår träffade jag Fanny.. vi kikade i affärer på stan, drog och spelade minigolf, käkade och snackade om allt mellan himmel och jord. Asnice faktisktttttt..
Och idag då, idag kom farmor och farfar hit och hjälpte mig att klippa våran gräsmatta. Den är så stor och så är gräsklipparen så tung, så det var riktigt snällt av dom att dom ville hjälpa till. När jag var med det på eftermiddagen satte jag mig och fixade ihop snygga naglar. Slänger upp bild på det senare ikväll, riktigt nöjd faktiskt!!
Nä, nu ska jag packa.. berättar mer om det imorgon! Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0