Ut på lite äventyr!

Ja, nu sitter jag här igen och tänkte skriva i denna lilla bloggen. Håller iallafall på att göra mig iordning för att sedan dra ner på stan och träffa Fanny. Vad vi ska hitta på vet vi inte.. är ju som vanligt, haha. Men det blir väl att åka hem i hyffsad tid om det inte händer så mycket. För imorgon ska jag upp tidigt, ska nämnligen ta bussen ifrån Stockholm ner till Kalmar där pappsen hämtar upp mig. Sedan bär det av ner till underbara Karlskrona, ska bli så skönt!!! Och så roligt, åh längtar faktiskt! Så förvänta er inte världens bästa uppdatering här i bloggen under nästan vecka, ska försöka blogga så mycket jag kan. Men jag kommer inte ha med mig dator så isåfall blir det mobilblogg.
Men en sak ni kan förvänta er är en massa bilder när jag kommer hem, bra va?
Vi hörs antingen ikväll när jag kommit hem eller imorgon innan jag åker hemifrån, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0