Skön dag ändå

Idag har varit en lugn dag. Träffade somsagt Olivia på förmiddagen och käkade en lunch på nancys. Alltid lika gott! Snackade en massa och sådära, superkul att träffa tjejen, vi ses ju inte så ofta. Vi får bli bättre! Drog iallafall hem sen och la mig i solen eftersom att det blev jättefint väder. Klarblå himmel så då måste man ju passa på, har ju inte varit så fint väder på sistone. Efter att jag solat så la jag mig och vilade en stund i hängmattan, det är verkligen så skönt!! Min brorsa var även i affären och köpte en chipspåse till mig som jag tänkte öppna nu och snaska lite på. Blir väl filmmys denna fredagen, orkar verkligen inte göra nånting idag. Även om jag egentligen skulle vilja, men äsch! Ikväll blir det jag och chipspåsen helt enkelt! haha.
Hoppas ni får en härlig fredagskväll iallafall, kanske fest eller hemmakväll? Puss på er!

                                                               2 bilder från dagen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0