Onsdagen 13/7

Min onsdag tillbringades tillsammans med Fanny. Mötte henne på stan och kikade lite där. Vi åt lunch på Nancys och sedan gick vi till maren och chillade i solen. Vi var fett på att spela minigolf men ingen vi frågade verkade vilja följa med.. tråkiga jävlar, haha! Nejmen så vi satt och snackade och bara tog det lugnt. Skönt det också! Sedan drog vi till donken och käkade igen, haha tjockisar men är man hungrig så är man!
Sen drog vi till Östertälje och träffade Jonas & Bs. Vi skulle egentligen bara hunnit setts en liten stund eftersom mina bussar knappt går hem. Men det slutade med att jag tillslut sov där och Fanny var tvungen att dra hem mitt i natten, orkar inte dra hela historien för den är lång men så blev det iallafall haha. Vi kikade iallafall på en film (läskig!!) och snackade osv.. mycket trevligt! Gulliga killar detdär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0