Öland med Beckis 4/7 - 8/7 2011

Tänkte berätta lite om när jag och Beckis var på Öland. Under dessa fem dagar hann vi med en del grejer, ska berätta så mycket jag komer på. Åkte bussen ner till öland, cyklande minst 2 mil under dessa dagar vilket resulterade att vi hade ont typ överallt (mest rumpan!! fyfasen), vi handlade mat, tog kvällsdopp, solade, snackade galet, skrattade så att våra liv förlängdes med flera år, träffade Beckis syssling Julia, åkte in till Kalmar och shoppade, tog en del bilder och en massa mer!! Var verkligen 5 underbara dagar nere i hennes hus bara vi 2. Riktigt roligt och någonting jag tycker vi får göra om! Du är världsbäst Beckis och jag älskar dig massor!












Kommentarer
Postat av: beckis

öland var så bäst, något man aldrig kommer att glömma, tillsammans är vi oslagbara jag älskar dig min bästavän! <3

2011-07-16 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0