Hejdå Södertälje, Hej Karlskrona

Just nu sitter jag på bussen påväg till Karlskrona. Och ja, jag erkänner att detta är ett tidsinställt inlägg. Men jag tycker att det är perfekt eftersom jag kände att jag nog troligtvis inte kommer hinna skriva imorgon bitti. Så hellre ett lite längre hejdå inlägg än ett slarvigt? Ja visst.
Nejmen det ska hur som helst bli helt underbart att komma ner till älskade sommarstugan igen. Åker ju ner varje år och det är lika skönt att komma ner dit varje gång. Det är liksom helt annat än vad det är här hemma, vilket är skönt! Jag ska somsagt försöka blogga så mycket som möjligt, men annars hörs vi nästa söndag när jag troligtvis kommit hem. Ni får ha det så bra och skör om er. Puss och kram från mig!

                                       Slänger upp en härlig bild från Karlskrona förra året:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0