Äntligen

Hallå där!
Idag har varit en liten speciell dag, för idag var jag nämnligen hos tandläkaren och fick ta ur min tandställning i gommen. Har haft den i 9 månader där och den har bara varit ivägen hela tiden. Först kunde jag inte prata, sen började jag läspa, fastnade saker när man åt osv, ivägen för tungan och tog upp nästan hela munnen KÄNDES det som. Men nu är den äntligen borta och det känns hur skönt som helst. Nu har jag bara rälsen kvar men det känns som att det jobbigaste är över nu!
Hur som helst har jag nu en jobbigt huvudvärk som jag alltid för när jag varit och spänt tandställningen. Men man får stå ut helt enkelt, knapra lite alvedon, hehe. 
Efter tandläkarbesöket gick jag hem till Beckis och hängde med henne. Vi gick sedan ner på stan och kikade lite i affärer. Sedan gick vi och köpte en mjukglass och satte oss nere vid maren och snackade en massa. Jättemys som vanligt! Så yeeees, här har ni min dag! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla någon film. Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0