24 juli 2011

Hej där!
Idag är det äntligen rätt så bra väder ute så därför har jag legat ute och solat en stund och ska snart gå ut och lägga mig där igen. Men tänkte att jag skulle uppdatera bloggen en liten snabbis först. Planerna för idag är iallafall att lite senare idag ska jag och min storebror först på mddag hos farmor och farfar som bjöd över oss. Efter det drar jag hem till Emelie och sen åker vi nog ner på stan och träffar Beckis. Blir nog lite chill och sådär hemma hos henne. Så yes, känns som att det blir en bra dag iallafall. Lugn och skön.
Nja, nu har jag inte så mycket mer att skriva.. så vi hörs väl imorgon igen! Tror nämnligen inte att jag hinner blogga någonting mer idag. Ha en fin dag allihopa, puss!

            
                                                     Skulle ju inte sitta helt fel just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0