Seg tisdagen

Tjaaa!
Idag var det skola då, började kl. 8. Sjukt seg dag alltså, och har själv varit sjukt trött! Usch, hatar tisdagar. Så långa och sega, tråkiga lektioner osv. Haha, ingen favvis dag precis!
Kom hem för en stund sen och nu ska jag bara ta det lugnt. Orkar verkligen inte göra nånting idag, så det blir nog att jag sätter på en film eller något. Fungerar alltid ;) lite synd att man inte har sällskap baraaaa, hehe.

Igår beställde jag föresten en supersöt klänning! Åh, jag hoppas verkligen den är lika fin som på bilderna och att den passar mig som en smäck. Men tror faktiskt inte jag visar den isåfall eftersom då blir det ju inte så kul när jag väl ska använda den ;)
Har även beställt lite grejer från H&M, men det kommer inte förens v. 17? Lite segt, men det är det värt.


                                     Cool chey för snart 1år sen, haha. Vill ha värme nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0