25 januari 2011

Hej på er!
Länge sen nu, men har haft så mycket att göra och har liksom inte orkat blogga!
Men i onsdags förra veckan fyllde jag ju somsagt år! Fick en jättefin present (självklart var alla andra också fina) som jag tänkte visa ett inlägg lite senare när jag fått en bra bild på den!
Hade en AWESOME helg, tack allihopa. Ni vet vilka ni är! :) Den ska jag också berätta lite om senare.

Annars har det bara varit skola som vanligt, och vänner såklart! hihi.
Juste, idag fick jag tillbaka mitt NO-arbete som jag skrev om tidigare ni vet? And guess what... jag fick MVG på det! haha, blev superglad! Trodde faktiskt inte det, men jag fick alla kryss ikryssade på MVG-rutorna på bedömningsmatrisen! Grymt ju.

Haha, slut snackat om det! Kommer upp ett inlägg snart igen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0