Shopping

Tjena!
Har inte hunnit uppdatera någonting idag eftersom jag var i skolan till ungefär halv 2. Stack ner på stan direkt efter med Issa, gick och kikade i affärer och hade det riktigt kul, haha! Vi och våran dåliga humor, tur att vi har likadan iallafall! Hittade iallafall massor med fina grejer vilket är riktigt ovanligt. Men jag är supernöjd med mina köp, visar upp dom imorgon!
Åkte hem vid 4 tiden och sen direkt när jag kom hem ville mamma ha hjälp här hemma eftersom vi skulle få gäster. Så ja, det är det jag gjort idag! Därför har jag inte kunnat blogga! :)

Nu ska jag inte tråka ut er mer, haha. Imorgon blir det mer uppdatering och en massa andra roligheter! Ser fram emot detta! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0