Nya älsklingar

Igår så stack jag ner på stan och mötte upp Fanny. Vi gick och kikade lite i affärer och sen tillslut hamnade vi inne i en skoaffär och då var det kört. Blev kär i 2 par skor men kände att jag fick behärska mig litegranna. Blir säkert att jag köper dom andra snart ändå, hehe. Dom var så himla fina (fan dig Fanny som visade mig dom). Men fick iallafall med mig ett par snygga skor som jag ska ha i höst, blir skitbra!! Först visste jag inte om jag tyckte sulan på skon var ful eller ball, tror ändå jag tycker det är rätt snyggt! Svarta och 13 cm kilklack. Billiga för att vara skor var dom också så jag är jättenöjd, här har ni dom!




                                                                       399:-


Kommentarer
Postat av: l o v i s a

vart har du köpt dem ?

2011-11-18 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0