Lite uppdejt liksåååm

Hej på er!
Idag var somsagt första dagen i skolan, gymnasiet! Spänd men förväntansfull var jag när jag åkte till skolan. Var där en halvtimma tidigare än var jag skulle eftersom mina bussar inte går så ofta. Träffade iallafall på 2 söta tjejer, Julia & Elin som höll mig sällskap innan jag skulle in i bibblan på upprop. Träffade lärarna och eleverna, känns faktiskt bra! Alla verkar gulliga och sådär så det blir nog bra dethär! :) Var iallafall i skolan i ca. 2 timmar, fick en massa information om veckan som kommer och sedan blev vi även fotograferade till ett "skol-kort" typ.
Nejmen nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera, vi hörs igen imorgon efter skolan! Puss


Slumpvald gammal bild på mig, innan jag fick tandställningen och grejer... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0