Kommer inte på någon rubrik

Hallå där!
Igår hängde jag med Fanny. Våran dag var händelserik men också helt fail. Haha finns egentligen inte så mycket att berätta. Träffade iallafall en massa härligt folk under kvällen, så det var trevlans.
Nu ikväll drog jag till malmsjön för att umgås med massa härligt folk. Vi var väl drygt 15 st där så det var mysigt. Har tagit lite bilder med iphonen men har inte kunnat lägga in dom på datorn än så dom kommer väl en annan dag. Förlåt, vet att det är tråkigt med inlägg som inte har bilder men ni får stå ut. För jag skriver ju faktiskt i min blogg mest för att jag tycker det är kul och ibland bara för att det är skönt att skriva av sig litegranna.
Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0