Home sweet home

Hej på er!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag träffade Beckis så kände att det var viktigare, hihi. Drog hem till henne och sen gick vi ner på stan, träffade Sebastian och så blev det att vi tre hängde hela kvällen. Trevlans alltså.. var förbi pretzeltown festivalen på stan.. haha den sög ju! Bara helt konstig musik och en massa emosar. Höhö.. nejmen förra året var klart bättre, knappt någe folk detta år ju? Aja, skitsamma.

Nu är jag iallafall hemma ifrån Karlskrona, skönt men ändå tråkigt. Ett helt år tills nästa gång, lite sorgligt men så är det. Har en massa att berätta om det men det tänkte jag göra en annan dag med en massa bilder osv. Så håll ut.
Nej, nu ska jag gosa ner mig i sängen och sätta på en barnfilm.. haha åh fett mys! Aja, ha en fin kväll allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0