Hej blöggen! Ligger just nu i sängen och s...

Hej blöggen! Ligger just nu i sängen och ska sova tänkte jag. Men sen kom jag på att jag inte har bloggat idag så då tänkte jag att jag slänger iväg ett mobilinlägg. Idag har jag iallafall varit i skolan, träffade Elin, Julia och en massa andra söta tjejer i ö-tälje så vi åkte in till skolan tillsammans. Hände egentligen inte så mycket idag, var i biblioteket, klättrade klättervägg i idrottssalen och sen lite annat smått och gott. Slutade vid halv 3, mötte upp Julia och Elin, åkte hem tillsammans till Södertälje. Behövde köpa lite småsaker på stan så Elin gjorde mig sällskap! Träffade även gamla klasskompisar på bussen hem, alltid trevligt! Jaaaa, det var väl typ min dag. Är helt jättetrött nu så nu ska jag faktiskt sova. Haha helt sjukt vad skolan tar på krafterna även fast man inte gör så mycket nu, tänk hur det blir sen liksom... hehe. Nejmen GODNATT PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0