25 augusti 2011

Hej på er!
Har blivit lite så att jag slänger iväg ett blogginlägg såhär på kvällskvisten innan jag ska sova. Går ju i skolan om dagarna nu och sen blir det liksom att man kanske träffar vänner eller bara kommer hem och är supertrött. Så därför blir det att man inte bloggar på dagen. Hoppas ni förstår, men snart är det helg och då ska det bli bättre!
Idag var det iallafall skola som vanligt, hade ett litet mattetest för att se vart vi ligger i nivå och sen hade vi ett grupparbete resten av dagen. Helt okej dag! Efter skolan träffade jag min fina vän Beckis. Vi gick och åt, snackade en massa, spanade in tivolit på stan (hahaha grymt!!) och kikade i affärer. Alltid lika skönt att vara med den där tjejen, hon får en alltid att må bra. Hur man än mår och det är så det ska vara! <3
Just idag känner jag mig inte riktigt på topp, varför vet jag inte riktigt men man har sina dagar liksom... känns som att något saknas.. äsch, vet inte vad jag babblar om.
Hoppas allt är bra med er iallafall! Puss och kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0