17 augusti 2011

Hej på er!
Igår så drog jag upp till sthlm med Fanny för att kika lite på ung08 och sådär. Vi käkade donken.. ovanligt för att vara oss? Nej. Träffade på massa roligt/konstigt folk.. en kille frågade om han fick visa oss hans tatuering, visst tänkte vi och så börjar han knäppa upp byxorna.. hahaha! Ups, nejmen han hade tydligen gjort en tatuering på benet på sitt postnummer? haha så sjukt fail. Lyssnade på artister som sjöng och kollade på folk, haha det är fan underhållning! Men en nice kväll iallafall, fick sällskap av Mickis, Mel & Natta på tåget hem.

Nu: Fixa iordning mig och sedan dra hem till Kocken. Han ska tydligen inviga sin bubbelpool så självklart ska jag dit. Lär bli en nice kväll med härligt folk. Ska försöka ta lite bilder under kvällen som jag kan bjuda på imorgon! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0