Underbara sol

La mig ute på en filt utanför huset i solen med musik i öronen och hade datorn framför mig, kunde det bli bättre? Nä.. eller kanske att det blir lite varmare men fasen.. inte gnäller jag! Det var ju ändå 16 grader ute. Somnade en liten stund, det var så himla skönt! Äntligen är våren här!
Idag var det skola som vanligt, slutade vid 12 eftersom jag var hos tandläkaren och sen var det ingen idé att åka tillbaka till skolan. Så det var riktigt skönt, ska bli så himla skönt med lov snart. Det är verkligen efterlängtat! Hörs senare

                            
       
                                                                                   Jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0