Tralala

Fasen va dååålig jag är på att blogga, skärpning!
I tisdags hade jag somsagt studiedag så jag och Emelie bestämde oss för att åka till sthlm en sväng för shopping. Hittade lite fint som jag kan visa upp typ imorgon? Yes, great! Men det var trevlans!
Sen igår då, började skolan igen efter påsklovet. Jätteskön dag, började vid halv 11 och hade en lektion och efter det åkte vi några stycken till tom tits och gjorde en uppgift där. Sedan fick vi sluta!! NAJZ

Idag var det då skola som vanligt, hade ett prov som kändes helt okej. Inte så jättesvårt liksom. Efter skolan drog jag hem direkt och har bara tagit det lugnt. Har varit helt trött idag.. hmm!
Alltså herregud va tråkiga inlägg jag skiver hela tiden känner jag. Haha, ska bättra mig med det också!
PUSS

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0