Torsdag

Helloj!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade typ 4 lektioner så det var helt okej. Igår hade jag ju somsagt utvecklingssamtal, vilket gick bra. Ska kämpa på nu det sista så att jag kan gå ut med dom betygen jag vill ha! :) Åkte iallafall hem till Beckis efteråt och hängde med henne i några timmar, jätte mys! Det känns alltid så bra att vara med dendär tjejen ♥

& idag har det ju varit jätteskönt väder ute, så jag låg lite och solade lite när jag kom hem idag efter skolan. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket förutom att jag lagade mat till familjen, duktig jag är!!!
Imorgon har jag nationella prov i både matte och svenska (båda muntliga). Hade lite tur att jag fick tider efter varandra, så min grupp kommer vara i skolan mellan 8 och 9. Vilket betyder att jag bara har en timmas skola imorgon vilket är asnice! SEN ÄR DET LOV!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0