Tadaaaa..

Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har liksom haft annat för mig än att blogga. I lördags låg jag och tog det lugnt i solen på förmiddagen. Hängde även en stund med Patrik & Jimmy, trevligttrevligt! Sen på eftermiddagen träffade jag Emelie. Vi drog ner på stan och bara chillade i solen, köpte en glass och snackade en massa. Hände en del andra roliga grejer också, haha! De var supermysigt ♥
Sen igår så träffade jag Ida senare på dagen, vi möttes på stan, tog en glass och satte oss i solen vid maren. Träffade på världens skummaste kille.. haha, det var riktigt kul. Hade iallafall en mysig kväll med en massa prat och skratt. Tack ♥
OCH idag då, vaknade vid typ halv 11 av att Emelie smsade mig och frågade om vi kunde sola och javisst! Det är ju alltid nice ;) Så hon kom hit och sen har vi bara chillat hela dagen, asnice!

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

haha hatade den där killen :( men tack vännen <3

2011-04-19 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0