Nationella i engelska

Halloj!
Nu är jag hemma efter en dag i skoooolan. Idag började jag kl. 9 eftersom jag hade nationella i engelska idag. Vi hade först läsförståelse och efter det hörförståelse. Tyckte ändå att det kändes helt okej så vi får väl se hur det går, mer än så kunde jag inte göra! :) Höll iallafall på fram till lunch och sedan hade vi en kort mattelektion efter vi hade ätit. Så fick sluta vid 1. Juste, måste bara berätta att det kom fram en tjej idag i skolan när jag nästan skulle gå hem och ba "Hej, va fin du är!". Hur gulligt som helst, en sån liten sak blir man så glad av! :)

Aja, nu ska jag checka det senaste BB avsnittet, och sen kanske jag ska träffa Beckis? (HAHA, knas att jag precis fick ett sms från henne)
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0