Min söndag & måndag

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i söndagsoch i måndags. I söndags var jag ju fortfarande kvar i Svenljunga, vi bestämde oss för att åka till Gekås! Hittade faktiskt en del snyggt där, kan visa upp det i bloggen imorgon om ni vill? När vi varit där åkte vi vidare till Falkenberg/Olofsbo där mina kusiner har sitt sommarställe. Spenderade resten av dagen där och hade det jätteskönt. Underbart väder var det!!
Sen i måndags var det ju dags att bege sig hemåt till S-tälje. När jag kom hem så fräschade jag till mig lite och sedan stack jag till stan och träffade underbara Beckis. Vi satt i solen och snacackade, skrattade, kastade macka osv.. mys på hög nivå! Sedan stack vi hem till en kille som Beckis känner och hängde där resten av kvällen, väldigt trevligt!

                     
                                             Jag och min lilla kusin Kalle i söndags!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt bild! :)

2011-04-27 @ 14:24:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0