Min helg

I fredags så kom Beckis hit hem till mig.. vi satt och snackade och fick sedan en flippad idé att sticka till stan och köpa hårfärg till Beckis, så det gjorde vi! haha. När vi ändå var där så tänkte vi att vi kunde köpa lite grejer till en mysig tjejkväll så vi köpte naglar så att vi kunde fixa snygga gelénaglar, ansiktsmaskar, hårfärg & godis. Sen åkte vi hem till mig och färgade Beckis hår, fixade naglarna, la på ansiktsmaskar och bara hade det mysigt med en massa snack! Älskar dig min finaste vän

I lördags drog jag ner på stan på förmiddagen och träffade Ida, vi åt lunch och gick sedan i affärer, jättemysigt och roligt! ♥ Köpte ett snyggt skärp och B-vitaminer som ska stärka hår och naglar. Tänkte att jag skulle testa på det och se om det fungerar, hoppas på det!!

Och idag dååå, idag blir det att plugga satan och bara ta det lugnt. Ni vet hur det är på söndagar liksom. Nej, nu ska jag slita mig härifrån en stund, hörs senare sötnosar!


Kommentarer
Postat av: ida henriksson

jag har de bra med dig! De har jag verkligen <3 Tack vännen

2011-04-12 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0