Let me in

Hallojsan!
Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade annat för mig. Var i skolan och hade typ 3 lektioner och sen fick jag sluta lite efter 1. Åkte iallafall hem då och tog det lugnt en stund. Senare på kvällen bestämde jag & Beckis oss för att åka och kolla på bio. Så det gjorde vi, det blev filmen Let me in. Tyckte den var både läskig och lite små gullig. Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen men det var iallafall värd att se! Tog pendeln mot S-tälje strax innan 12 och var hemma hos Beckis strax innan 1. Vi var rätt trötta då, så vi gick och la oss efter en stund bara. Men en supermysig dag med min finaste blev det iallafall ♥

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0