Imorgon åker håret

Tjotjo!
Gulligt inlägg Ida skrivit om mig va? Tack vännen!
Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg nu på kvällen så att nu har något att läsa! ;) haha. Nejmen idag har jag iallafall bara varit hemma, låg i solen i några timmar.. så himla skönt verkligen. Men jag låg nog liiiiite för länge, så nu äre lite kräft-varning i mitt ansikte.. hmm, får vara försiktigare nästa gång! Annars har jag bara chillat, bakat litegranna.. blev gott!! hehe.
Imorgon bitti ska iallafall jag och mamma åka till frissan. Blir att klippa av det som är slitet och sen ska jag även färga, spännande va? ;)
Hörs imorgon sötnosar, puss!

                                      

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, vilken fin blogg du har!

Det skulle vara jättesnällt om du kunde lägga en röst på mitt bidrag här http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica

som tack för din röst kan du få en länkning i min blogg! :D

2011-04-20 @ 16:49:16
URL: http://angelicaelineahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0