HEY

Kom hem för en stund sen från tönten Emelie, vi satt och snackade, kollade BB och bra hade det roligt.
Idag har jag ju även vart och klippt mig på stan, färgade håret och klippte topparna. Blev jättenöjd, bild kommer väl säkert snaaart. Efter jag klippt mig gick jag iallafall till en frisörsalong där Emelie satt och klippte sig, så väntade tills hon var klar och sen gick vi på stan en snabbis innan jag drog hem. Fick med mig ett par svarta tights eftersom mina gått sönder.
Imorgon blire iallafall att gå upp rätt tidigt, packa väskan och städa klart det sista på rummet innan jag åker till Svenljunga och hälsar på släkten. Ska bli jätteroligt! Kommer troligtvis inte bli någon uppdaering imorgon så vi hörs säkert på lördag när jag är framme! Pusspuss

         
                                                            Random bild för någon dag sedan!


Kommentarer
Postat av: Lägg ägg

SNYGG VÄSKA!

2011-04-29 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0