Helt slut

Halloj!
Vid halv 8 ungefär knackade det på dörren och utanför stod 2 killar vid namnen Victor & Patrik och undrade om jag ville följa med ut och springa.. så jag bestämde mig helt enkelt för att göra det. Och dom fick mig att springa 7-8 km... tror aldrig jag varit så trött. Kanske inte så smart av mig att springa så långt första ggn.. så det ska jag nog inte göra i förtsättningen. Men jag är fett stolt att jag klarade det.. okej, jag gick en del också men ändå! Och fett med cred till grabbarna som stod ut med mitt gnäll!
Nu är jag helt slut och har ont i kroppen, haha. Har tagit en dusch och nu ska jag krypa ner i sängen. :)
Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0