Det finns få saker jag förstår här i livet. En av dem är hur man kan ha så extremt roligt med någon person? Och hur man kan känna sig så trygg i någons sällskap?
För de är det jag gör med dig Felicia. Vi har känt varandra i flera år nu, känns som en evighet faktiskt och jag kommer ihåg första gången. Vi var så blyga båda två, men se på oss nu. Det är så sjukt hur man kan få en sån vänskap med någon. En så stark vänskap som alltid finns där, även fast man kanske inte alltid pratar så ofta. Vi har kommit varandra så pass nära att vi kan göra vad som helst i varandras sällskap.

Få har den vännen som dig, men jag har den turen. För jag trodde inte man kunde ha så kul med någon. Jag trivs så enormt bra i ditt sällskap och jag säger de nu. Föralltid är inte länge nog och jag älskar dig är inte tillräckligt.
Jag tänker aldrig lämna dig. Aldrig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0