Sorryyyyyyy

Asså förlåååt för dålig uppdajt.. men det ska bli bättre imorgon! Eller kommer säkert inte hinna blogga förens ikväll eftersom jag kommer ha mycket att göra imorgon... så då LOVAR jag att det kommer upp ett inlägg! :) Juste.... kanske kan mobilblogga?? Om jag kommer ihåg vill säga.. hehe.

Men har liksom varit mycket nu det senaste dagarna, skola och sen har det liksom varit att man vill träffa vänner... + att man är astrött nu när skolan dragit igång (IAF JAG), sover nästan på lektionerna alltså!
MEN vi hörs imorgon, pusspuss!

                                   


Kommentarer
Postat av: Sannie

Skulle du våga göra de som tjejerna gör i videon i mitt inlägg: hoppa i the devils pool? :O

2010-09-02 @ 13:40:45
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0