Morsningkorsning!

Tjaaa.. nu har jag varit vaken en stund.. okej, ganska länge faktiskt! :) Beckis sov här inatt, träffade henne på stan efter skolan, köpte massa godis och sen tog vi bussen hem till mig och chilla. Sen övertalade vi Victor om att vi ville äta pizza, så han var snäll och tog moppen och köpte det till oss.. hihi! Riktigt fettosar var vi igår, haha! ;) Kollade iaf på idol och sen kikade vi på the last song.. den är så fin dendär filmen! :) åh. Sen låg vi uppe och snacka och hade kul.. sen bestämde vi oss för att kolla på dear john också.. men vi kollade väl 20min innan vi höll på att somna, haha! Sen sa vi godnatt.. och det var varmt i mitt rum, höll på att dö!! Aja, det var min fredag det! <3

Så beckisfjärt drog hem för nån timma sen och nu sitter jag här och ska försöka plugga! Är ju hemma ensam så det är skönt! Nu ska jag sluta babbla, puss!

      

                                            Gamla bilder på mig och beckis... 2008!


Kommentarer
Postat av: beckis den bääääästa

haha men felle, du kan ju inte lägge ut sådana bilder.. men aja det finns värre(A) jag älskar dig och hade en mysig fredag och lördag morgon! puss

2010-09-14 @ 20:03:57
Postat av: Felicia

SV; du är sjukt söt på dom beckis.. så tyst bara! :D hihi.. jag hade också det, måste göras om ngn gång! <3 pusspuss

2010-09-14 @ 20:52:24
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0