Fyfyfy

Sataaaan va dålig jag är på att blogga, men jag har så mycket i skolan nu så jag har liksom inte haft tid och när jag haft tid har jag varit med vänner! Jag har till och med åkt ner på stan med vänner BARA för att sätta oss och plugga.. fett duktiga!!
Idag har det varit skolan som vanligt, fick sluta en timma tidigre. Sen hem... gjort lite smågrejer och sen pluggat!! Har fusikprov imorgon, och det är verkligen bajssvårt.. usch, hatar fusik! Värsta no-ämnet enligt mig.

Imorgon blir skola som vanligt, prov somsagt.. får väl se hur det går! Och efter skolan blir det väl att träffa nån polare. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. vi får se helt enkelt! :) pöss

         
                                                                  Jag & Issa, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0