En förkyld Felicia

Fuck... nu försvann allt jag skrivit.. aja, det är väl bara att skriva om! GAH

Yeahyeah... HEJ!
Nu sitter jag här och äter onyttigt.. asså jag får fasen ta och behärska mig, är asmätt men ändå sitter jag och äter godis? hmm......

Satt för en stund sen och kikade på Idol och åt ännu mer onyttigt.. men det får man faktiskt ibland, hehe. Tyckte det var ganska kul program idag faktiskt, vissa riktigt duktiga.
Annars har jag bara varit i skolan idag, första dagen denna veckan för mig eftersom jag var sjuk och stannade hemma igår. Är fortfarande förkyld men kände att jag behövde gå till skolan, orkar liksom inte missa massa!
Efter skolan.. eller ja, vid 12 tiden hämtade mammsen upp mig och vi åkte till tandläkaren, dom tog lite kort och röntgen. Sen åkte vi och handla och sen drog vi hem! :)

Det är min dag i stort sätt.. bloggar mer imorgon, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0