Blir sur på mig själv..

Lovade ju att blogg igår.. hade först skola och sen skulle jag ner på stan och fixa lite grejer.. sen träffa Beckis och dra hem hit och laga mat och vara med Beckis dårå... och sen vid 10 när jag hade tänkt blogga var jag så himlans trött att jag somnade... så jaaa, där har ni svaret på varför jag inte bloggade igår :( Var SJUKT trött!

Idag har jag iaf varit i skolan.. slutade halv 2 och sen drog jag hem direkt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen fixa mig och sådär. Vid halv 5 kommer Emelie hit och sen vid 6 ska vi dra till Issa som fyllt år, blir nog riktigt kul! :) Kommer nog komma hem ganska sent så det kommer antagligen bilder imorgon! puss

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0