Äntligen heeelg

Så jäkla skönt, verkligen efterlängtat!!
Idag vare skola som vanligt då.. eller vi hade skoljoggen så jag började vid 8, hade 2 lektioner och sen började vi springa/gå. Jag gick/joggade faktiskt 6 km.. som var för att på godkänt, är stolt att jag klarade det ändå.. för jag är nämnligen personen med sämst kondis på denna planet!
Fick sluta vid halv 12 och tog bussen hem! & sen har jag bara chillat denna fredag. Riktigt skönt faktiskt, imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att jag ringer ngn! :)

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt, hade ju prov igår. Vet faktiskt inte vad jag ska tro.. vi får se helt enkelt! Har även fixat till mina naglar, för dom var korta och hemska.. så ni kanske får se en bild på det nån dag, blev faktiskt nöjd!
Nu har jag faktiskt inge mer att säga, vi hörs imorgon.. puss!


                                                       En bra låt, check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0