24 oktober 2010

Tjena!
Nu har jag kommit hem efter att ha spenderat natten hos Beckis. Tog 9 bussen från mig igår kväll och träffade Beckis vid 10 på centralen. Sen gick vi hem till henne.. och sen blev vi sugna på goooodis, så vi bestämde oss för att dra ner på stan och fixa det. "Men det står ju att den kostar 10kr??!!?" hahahaha, beckis.. söt! Nejmen sen gick vi hem till henne och bara hängde och snackade. Skrev med folk på fb och hade allmänt kul! Det var mys.. tack för kvällen bäästa!
Nu vet jag inte vad jag ska göra, måste plugga så det ska jag väl göra! Sen får vi se vad jag hittar på! :) Uppdejtar nog senare / f.


                                                           VILL HA SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0